RIMI

RIMI
Čia paspaudę rasite RIMI akcijų ir nuolaidų leidinius

Vizija - palengvinsime kiekvieną Jūsų dieną.
Misija - siekiame tapti mažmeninės rinkos lydere, kuri didžiausią dėmesį skiria maisto produktų ir patiekalų kokybei.
 
Mūsų prekės ženklo vertybės ir gairės, padedančios siekti vizijos ir turinčios išlikti kiekvieno mūsų atmintyje, yra:
Paprastumas. Atsižvelgdami į savo pirkėjų poreikius, siūlome paprastus, kasdienį gyvenimą palengvinančius sprendimus. Stengiamės palengvinti kiekvieną Jūsų dieną ir paversti ją įkvepiančia.
Asmeniškumas. Nuolat kuriame artimą dialogą su klientais, esame įsipareigoję ir visuomet jiems pasiekiami. Pasisakome už laimę, asmeniškus susitikimus ir gerą aptarnavimą kiekvieną dieną. Rūpinamės tuo, kas svarbu mūsų klientams, ir iš anksto numatome, kaip išpildyti jų norus ir poreikius.
Įkvėpimas. „RIMI Lietuva“ įkvepia, atverdama duris naujoms idėjoms, skoniams ir potyriams. Mes norime kiekvieną dieną suteikti džiaugsmo ir padėti savo klientams atrasti naujas galimybes.
Patikimumas. Mūsų patirtis užtikrina, kas visos mūsų teikiamos paslaugos, produktai ir prekybos centrai yra kokybiški, saugūs ir patikimi, o kainos - prieinamos. Žinome, kas yra aukščiausia maisto kokybė ir renkamės tik tokius produktus. Jūs galite mumis pasitikėti.
Mūsų požiūrį į etiką ir socialinę atsakomybę atspindi „RIMI Lietuva“ teisingas verslas“ -septynios pagrindinės vertybės, apimančios sritis, kuriose mes galėtume ir turėtume veikti:
RIMI siekia pelno ir laikosi aukštų etikos standartų;
RIMI įsiklauso į vartotojus ir visuomet veikia pagal jų norus;
RIMI skatina savo darbuotojų įvairovę ir tobulėjimą;
RIMI išlaiko atvirą dialogą tiek bendrovės viduje, tiek su ją supančia aplinka;
RIMI garantuoja produktų saugumą ir kokybę;
RIMI skatina sveiką gyvenimo būdą;
RIMI prisideda prie aplinkos tausojimo ir darnios plėtros iniciatyvų.
Mes palengviname kiekvieną dieną. Esame kokybės lyderiai ir novatoriai. Imamės iniciatyvos ir esame atsakingi, vedini tobulėjimo ir naujovių. Mes pasiruošę iššūkiams. Esame asmeniški ir šiuolaikiški, kuriame saugų ir pasitikėjimu grįstą identitetą.
 
„Rimi Lietuva“ veiklos rezultatai
 
 2008 m. sausio - gruodžio mėnesių pardavimai  275,6 mln. EUR
 2009 m. sausio - gruodžio mėnesių pardavimai  238,3 mln. EUR
 Bendras prekybos centrų skaičius  46
 
„Rimi Lietuva“ darbuotojai
 
„Rimi Lietuva“ nuolat didėjančią šaunią komandą šiuo metu sudaro apie 2500 darbuotojų. Tikime, kad tik gera atmosfera darbe ir nuoširdus bei paprastas bendravimas su kolegomis padeda kokybiškai ir su šypsena aptarnauti mūsų prekybos centrų pirkėjus.
 
„Rimi Lietuva“ tinklas
„Rimi Lietuva“ mažmeninės prekybos tinklas sukurtas patenkinti įvairiausius klientų poreikius ir kuo geriau juos aptarnauti. Lietuvoje veikia 3 tipų „Rimi“ prekybos centrai:
„Rimi Hypermarket“ – modernūs prekybos centrai, kuriuose dera patogumas ir ypač didelis prekių pasirinkimas. Jie skirti pirkėjams, kurie visų pirma vertina kokybę ir yra neabejingi naujovėms. Lietuvoje veikia 14 „Rimi Hypermarket“.
„Rimi“ („Supermarket“) – prekybos centrai šalia Jūsų namų. Čia užsukti galite nors ir kelis kartus per dieną – jie visada pakeliui. Juose rasite viską, ko reikia jūsų buičiai – šviežiausius kasdieninius maisto produktus bei platų pramoninių prekių asortimentą. Šiuo metu Lietuvoje kviečia užsukti 19 „Rimi“ („Supermarket“) prekybos centrų.
„Supernetto“ – ypač mažų kainų parduotuvė, kur galima rinktis kokybiškus kasdienius produktus už mažiausią kainą rinkoje. Lietuvoje veikia 13 „Supernetto“ parduotuvių.
Šiuo metu „Rimi“ prekybos centrai įsikūrę aštuoniolikoje Lietuvos miestų. Tačiau „Rimi Lietuva“ plėtrai tai – ne riba. Jeigu prie jūsų namų dar nėra „Rimi“ prekybos centro, jis būtinai ten dar atsiras!
 
 Daugiau informacijos rasite adresu www.rimi.lt